1394-02-09 07:09
1394
0
13982
مسئول بسیج رسانه گلستان:

همایش مسئولین بسیج رسانه کشور به میزبانی گلستان برگزار می شود

مسئول بسیج رسانه گلستان از میزبانی همایش مسئولین بسیج رسانه سراسر کشور در پایان اردیبهشت ماه، در گلستان خبرداد.

به گزارش گلستان ما، علی محمد جعفری در بازدید از پایگاه اطلاع رسانی قابوس نامه با اعلام این خبر، تصریح کرد: این همایش یکی از همایش های تخصصی سازمان بسیج رسانه است که هرسال در چند نوبت برگزار می شود و و در آن سیاست ها و ریکرد سازمان بسیج رسانه تبیین می شود.

جعفری افزود: در همین راستا جهت تبیین و تشریح برنامه های سال ۹۴ بسیج رسانه از ۳۰ اردیبهشت ماه الی ۱ خرداد گلستان میزبان این همایش کشوری است که مراسم افتتاحیه آن ۳۰ اردیبهشت ماه با حضور رئیس سازمان بسیج رسانه کشور ، مسئولین بسیج رسانه سراسر کشور و اصحاب رسانه استان گلستان در گرگان برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج رسانه گلستان همچنین اظهار کرد: از جمله پیگیریهایی که در این راستا انجام شده این است که تلاش شده پیرو سیاست بسیج در رده ها های مختلف و اقشاری که هر سال شهید شاخص سال را معرفی می کنند ، شهید محمد علی روحانی فرد به عنوان شهید شاخص سال بسیج رسانه معرفی شود .

???????????????????????????????

وی اضافه کرد: این پیشنهاد ما در سازمان بسیج رسانه مصوب شده و اگر در کمسیون سازمان بسیج مورد تائید و تصویب قرار گیرد در این همایش از تمثال این شهید بزرگوار نیز به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه کشور رونمایی خواهد شد.

مسئول بسیج رسانه گلستان در این گفتگو از کلیه اصحاب رسانه گلستان نیز جهت شرکت در این همایش سه روزه دعوت کرد.

وی در این بازدید به فعالیت های اثرگذار یایگاه اطلاع رسانی قابوس نامه نیز اشاره کرد و گفت : قابوس نامه به عنوان یک  سایت محلی توانسته تاحدودی پل ارتباطی خوبی بین مسئولین و مردم باشد که با توجه به اینکه این ویژگی یک رسانه شهروندی و مردمی خوب است باید در راستای تحقق شعار سال تلاش بیشتری در تقویت این همدلی و همزبانی انجام شود.

جعفری با اشاره به همیشه بروز بودن قابوس نامه به عنوان یک حسن افزود: قابوس نامه با بیشتر پرداختن به مسائل بومی و راهی که در پیش گرفته است می تواند به عنوان مرجع خبری در شرق گلستان شود.

وی با عنوان اینکه رسانه باید صدای مظلومین و محرومین باشد و در دفاع از ارزشها و با نقد منصفانه ، صادق و خوب در خصوص آسیب ها اطلاع رسانی کند اذعان کرد : قابوس نامه در گذشته در این مسیر بوده و امیدواریم در این مسیر، بیش از گذشته پیگیر باشد.

مسئول بسیج رسانه گلستان همچنین در خصوص لزوم افزایش سهم مطالعه رسانه های مجازی گفت: در حال حاضر بیشتر قشر خاصی از رسانه های مجازی استفاده می کنند که باید تلاش کنیم سهم شهروندی در مطالعه رسانه های مجازی را بیشتر کنیم .

وی ادامه داد: برای اینکه رسانه های مجازی بیشتر بین مردم معرفی شوند باید در حل مشکلات با مردم همصدا شد و اگر مردم حل شدن مشکلاتشان را با این رسانه ها ببینند قطعا ارتباط بیشتری با آن برقرار می کنند و هرچه این مسائل بومی تر باشد بهتر خواهد بود.

علی محمد جعفری در پایان با انتقاد از سیاست زدگی در برخی رسانه گفت: رسانه باید خارج از مسائل سیاسی و جناحی عمل کند ، حق گویی و صداقت در گفتار داشته باشد و از مسائل حاشیه ای بپرهیزد و به جای آن به مسائل بومی که اقبال عمومی را نیز به همراه خواهد داشت بپردازد چرا که مردم هر جا صدای حق و صداقت را بشنوند از آن استقبال خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.